اموزش بوم بیچ

خوش امدید

اموزش بوم بیچ

خوش امدید

نارنجک اندازدر بوم بیچ

میعاد سلامتی | جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

نارنجک انداز فردی تنومند و قوی با سلاحی دور برد و مخرب است.نارنجک‌های او بسیار آسییب گذار و البته کمی بی دقت هستند. باید مراقب باشید تا نارنجک انداز را پشت سر نیروهای خودی ارسال نکنید تا پرتاب‌های او به نیروهای خودی آسیبی نرساند.

نارنجک انداز آخرین نیروی نظامی موجود در بووم بیچ بوده که با ساختمان اصلی سطح ۱۶ در دسترس خواهد بود. چهره خاص و سلاح پرقدرت از ویژگی‌های بارز او در صحنه نبرد است. سلاح او دارای بالاترین برد بین نیروهای نظامی درون بازی است؛ حتی برد آن از تانک بیشتر می‌باشد اما دقت پایین آن باعث شده تا در ۷۵% پرتاب‌‌ها نتواند هدف اصلی خود را هدف قرار دهد؛ در بیشتر موارد ساختمان‌های اطراف هدف اصلی هدف شلیک‌ها قرار خواهند گرفت. در واقع اگر از این ویژگی به خوبی استفاده شود، یکی از نقاط قوت این نیروی نظامی خواهد بود.

استراتژی های حمله ای:
* از نارنجک انداز در پشت تانک‌ها استفاده نمایید. برد سلاح او از تانک‌ها بیشتر بوده و می‌تواند از تانک بعنوان سپری برای خود درمقابل دشمن استفاده نماید.
* نارنجک انداز بدلیل برد بالاتری که نسبت به مسلسل، آتش انداز و توپ انداز دارد میتواند بدون آنکه آسیبی ببیند آنها را نابود کند.
* اگر حریف دارای تعداد ساختمان‌های زیادی مانند انبار زیرزمینی، مجسمه ساز، خانه ساکنین،چوب بری و غیره را در جلوی ساختار دفاعی خود قرار داده است، بهتر است که ابتدا نارنجک انداز را پیاده سازی نمایید تا هنگامی که این ساختمان‌های بی دفاع را هدف قرار می‌دهد، ساختمان‌های دفاعی پشت آنها نیز هدف قرار گیرد. اینروش شروع خوبی برای ارسال سایر نیروها به نبرد خواهد بود.

 

سایز واحد : 6

زمان آموزش : 15 دقیقه

سرعت حرکت : کند

برد حمله : بسیار بالا

سطح ساختمان اصلی مورد نیاز : 16

  • میعاد سلامتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی